HuzairieHusinBlog: sasuke malaysia briefing!

Saturday, May 21, 2011

sasuke malaysia briefing!

oh ho.. Selamat pagi guys.. Tahu aku ada kat mana sekarang nie? Dekat briefing sasuke malaysia.. Anjuran belia sukan.. Ermm.. Ada orang tanya aku.. Apa tu tu sasuke malaysia? Sebenarnya sasuke malaysia nie macam ninja warrior la.. Dia ada 3 halangan.. So, korang diberi masa lebih kurang 3 minit utk lepaa peringkat pertama tu.. Maybe dalam 3 minit korang diberi masa utk lepas lebih kurang 9 halangan pada peringkat pertama tu.. Faham? Hehe Berbalik kat briefing nie.. Peerrgghh.. Ramai jugak orang kat sini.. Dah la badan diorang nie stok angkat besi punya.. So aku je yang tak berapa nak taf kat sini.. Sadis betul.. Huhu.. Ok.. briefing dah start.. Nanti gosip lagi.. Hehe

1 orang gemar komen entry aku:

  1. been here ..woot2 !
    http://sang-pemimpi-tegar.blogspot.com/2011/05/termengaku-dekat-my-own-crush.html

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)