HuzairieHusinBlog: Senarai Fan Page Facebook Yang Unik

Tuesday, May 3, 2011

Senarai Fan Page Facebook Yang Unik

okeh... aku nak share dengan korang semua senarai fan page yang aku rasa unik sikit la dia nyer nama.. aku rasa korang pun pernah jumpa jugak... kadang kadang aku boleh bantai gelak baca dia punya nama dia.. memang kelakar.. hehehe












sebenarnya banyak lagi.. tu yang aku dapat kongsikan la.. okeh.. jangan lupa like fan page blog nie yuk.. hehe




thanks guy.!! :)

2 orang gemar komen entry aku:

  1. haha.tahu takpe. skang trend main tulisan biru. hak3..

    ReplyDelete
  2. hehehe...memang lawak zairie...
    ada lah juga penghibur bila terbaca nama fan page nie..
    tapi best bila dak fb gabung tuk buat status dorang..gempaQ...

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)