HuzairieHusinBlog: Tonton Online Video Maharaja Lawak Minggu/Episod 8 Penuh(Full) 2011

Saturday, May 21, 2011

Tonton Online Video Maharaja Lawak Minggu/Episod 8 Penuh(Full) 2011

kah kah kah...!!! 




serius lawak maharaja lawak minggu ke 8 nie.. pecah perut aku.. selamat dapat cantum balik perut perut aku tu.. hehe


okeh.. tak payah dok buang masa lagi.. jom layan geng geng maharaja lawak nie..


Kumpulan Sepah







Kumpulan Balas



Kumpulan Jozan



Man



Kumpulan R2



Kumpulan Jambu



Nabil





amacam..?? pecah perut tak???

tapi bagi aku sendiri la.. yang paling lawak minggu nie adalah kumpulan R2.. diorang memang kelakar habis la.. tak sia sia mereka yang bawak R2 masuk =)

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)