HuzairieHusinBlog: [Gambar] Kamil Hric bunuh anjing peliharaannya.

Wednesday, June 1, 2011

[Gambar] Kamil Hric bunuh anjing peliharaannya.

assalamualaikum..

terbaca satu artikel menarik tadi di salah satu akhbar online.. maaf, saya dah tak ingat akhbar mana yang membuat rencana mengenai kamil hric nie..

rasanya semua sudah maklum yang kamil hric telah membunuh atau mengantungkan anjing peliharaannya dan gambar tersebut telah di upload dalam laman sesawang facebook.

so, saya cuba mendapatkan gambaran kejadian itu dengan lebih jelas lagi..



apa yang kamil hric beritahu, beliau membunuh anjing nya adalah kerana suka suka.. saya sendiri pun tak faham kenapa dia sanggup buat macam tu.. walaupun saya sebagai salah seorang muslim, anjing juga salah satu makhluk allah di muka bumi ini.. bernyawa.. dan bernafas.. tetapi persoalannya kenapa beliau sanggup buat macam tu.. 

adakah kamil hric merupakan salah seorang pesakit mental yang terlepas??


ya allah.. tak tahu la saya nak cakap macam mana dengan kamil hric nie... kesian pulak saya tengok anjing nie.. tak patut tak patut...



p/s : kalau kamil hric nie orang malaysia dah lama kot kena ban.. :D

4 orang gemar komen entry aku:

  1. jom daftar kt sini
    http://norliza989.blogspot.com/2011/06/fb-vs-nextcubes.html

    ReplyDelete
  2. ini antara tanda2 mengalami penyakit mental!! kesian walaupun dia hanya seekor anjing...

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)