HuzairieHusinBlog: Gambar siti nurhaliza, shaheizy sam pakai baju askar wataniah!

Thursday, June 16, 2011

Gambar siti nurhaliza, shaheizy sam pakai baju askar wataniah!

assalamualaikum...

aku rasa macam pelik pulak bila artis top meletop nie pakai baju askar nie... ades... yang memang pelakon tu aku boleh accept lagi la sebab diorang pelakon.. macam macam baju diorang pakai.. yang penyayi tu.. macam pelik pulak..mihahahaha..


gambar artis yang pakai baju askar wataniah :

dari kiri.. david teoh, mohd nor don, shaheizy sam ana raffali, siti nurhaliza, intan ladyana, dan aizat..


bagi aku sendiri, dato siti nampak kena pakai pakai baju askar nie.. nampak segak weh..! intan.... hmm.... nampak ayu la pulak.. cam tak sesuwai jer.. hehehe..

dato siti.. tabik spring sikit... hehehe...



lepas ni nak tengok lebih ramai artis join askar wataniah... terbaek la.... =)





















Ringan kan jari anda untuk menekan button like.. thanks.. ^ ^






5 orang gemar komen entry aku:

  1. yang sorang lagi sebelah intan tu anak zahid hamidi.. pengacara di RTM..

    ReplyDelete
  2. intan ladyana, why tak ikat rambut . wat sipot ke... kemas sket . =p

    siti chumil . <3

    ReplyDelete
  3. orang yg cantik seperti dato` siti..pakai apa pun tetap nampak cantik !!..he2x..semuga artis2 ini sedar tugas2
    anggota pasukan keselamatan bukanlah satu tugas yg mudah !!!

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)