HuzairieHusinBlog: Kelantan Juara Piala FA 2011?

Saturday, June 11, 2011

Kelantan Juara Piala FA 2011?

bagi yang masih dalam tidur lena lagi... wake up..!!! malam nie final piala malaysia weh!! ke ada yang tak tahu lagi.. tu la.. jangan layan EPL sangat..

*eh?? bukan epl dah habis ker?? huhu


malam nie 11.06.2011 merupakan malam penentu siapa yang bakal bawak pulang piala FA tu.. 



aku rasa yang bakal bawak pulang piala fa nie, berkemungkinan besar kelantan.. sebab aku tengok kelantan banyak potensi.. tapi tak boleh cakap jugak... terenganu pun hebat jugak.. banyak jugak star tu...


kita tengok je la malam nie.. okeh?? 

1 orang gemar komen entry aku:

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)