HuzairieHusinBlog: Koleksi video maharaja lawak Jozan 2011 (full youtube, download)

Monday, June 27, 2011

Koleksi video maharaja lawak Jozan 2011 (full youtube, download)

assalamualaikum..

entry lepas saya ada buat koleksi terbaik sepah dalam maharaja lawak. sekarang saya rasa sudah tiba untuk saya menupload semua video persembahan jozan..




MINGGU 1








MINGGU 2







MINGGU 3







MINGGU 4








MINGGU 5







MINGGU 6








MINGGU 7






MINGGU 8










MINGGU 9






MINGGU 10







MINGGU 11













MINGGU 12













MINGGU 13















bagi zairie sendiri, show jozan semua terbaik.. maybe ada 2 or 3 show yang agak kurang sikit.. and.. taniah sekali lagi buat jozan.. semoga korang terus sukses dalam industri hiburan... =)








1 orang gemar komen entry aku:

  1. salam zairie...thanks ek..sudi share video ni..mama suka !!he2x...

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)