HuzairieHusinBlog: Lelaki malaysia mudah berikan cinta?

Wednesday, June 22, 2011

Lelaki malaysia mudah berikan cinta?

assalamualaikum..




dah lama yer zairie tak buat entry entry pasal cinta nie.. al-maklum la.. terlalu asyik sangat cerita pasal isu semasa  yang bermain di sekeliling kita.. 

pernah tengok filem 7 perhentian?? filem romantik farid kamil dengan erra fazira.. filem tu tahun bila erk...??? errkkk.... tahun 2007 kot.. rasanya la.. kalau salah betulkan yer.. hihi..


tajuk : kaum lelaki di malaysia nie mudah memberi cinta?


erm.. betul ke?? personally zairie rasa ada betul jugak.. lelaki memang mudah untuk mengungkapkan kata kata cinta..




kalau korang masih ingat lagi jalan cerita filem 7 perhentian, yang farid kamil nie baru je berapa jam kenal erra nie.. tu pun rasanya tak sampai 6 jam kot... sebab farid kamil tu dari kl nak pi johor je pun.. tak jauh sangat.. 

kalau tak silap zairie, perhentian yang ke-6 kot, yang farid kamil nie dah mintak kapel dengan erra..  fuh..! cepat giler mintak kapel.. aku nak mintak kapel dengan perempuan pun mahu 6 bulan.. (sekarang dah ada buah hati dah yer.. hehehe)


nampak kan kat situ yang lelaki mudah memberi cinta...?

pendapat zairie, lelaki memang mudah jatuh hati.. mudah meluahkan kata kata cinta.. dan mudah meluahkan isi hatinya.. tapi... persoalannya, adakah cinta yang diungkapkan itu cinta yang suci lagi sejati? 

itu yang perlu wanita fikirkan..


memang mudah untuk memberi cinta.. 

tapi perlu ingat... cinta kepada manusia adalah cinta yang sementara... tetapi cinta kepada allah, adalah cinta yang kekal selamanya...


assalamualaikum....








0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)