HuzairieHusinBlog: Traffic Blog Zairie Husin & Permohonan Innity Di Tolak..!

Tuesday, June 7, 2011

Traffic Blog Zairie Husin & Permohonan Innity Di Tolak..!

assalamualaikum..


dah lama rasanya saya tidak berkongsi cerita suka dan duka blog ni dengan rakan pembaca yang lain. dan kali ni saya ingin berkongsi dengan korang semua apa yang telah terjadi pada blog nie..


dulu saya pernah pasang user online... tapi saya buang.. sebab apa?? sebab saya nampak kesan nya terhadap pembaca saya.. kesan yang macam mana?? nanti saya terangkan.. maybe next entry..




last week, saya ada apply syarikat pengiklanan innity. untuk pengetahuan korang, ini kali ke-2 saya apply.. serius susah.. bukan macam nuffnang.. jam ini apply.. jam ini jugak dapat.. nak pasang iklan innity banyak prosedurnya.. team innity nak kena review blog kita dulu.. diorang tengok macam ne blog kita..and so on..

buktinya..



* klik untuk large view.



kecewa...?? sedikit la.. memasang iklan innity adalah salah satu impian saya dalam berblog nie.. saya yakin saya boleh.. doakan saya yer.. :D


baiklah..

saya dedahkan traffic blog zairie husin yang tidak memenuhi piawaian innity.. (kalau tengok pun memang dah tahu tak layak... hehe)


Traffic Mingguan.



* klik untuk large view.


Traffic Bulanan



* klik untuk large view.




memang jauh sekali nak dapat target yang innity mintak.. 20000 uniqe visitor per/month & 100,000 page views per/month.. tapi... adakah itu mustahil?? tidak... usaha... dan terus usaha... usaha tangga kejayaan kan..?



kesan daripada penolakan innity itu, saya akan terus bersama nuffnang selagi mampu... 


dan terus bersama nuffnang dengan 1 BE setakat ini.. (doa doakan dapat BE lagi yer.. amin..~)



* klik untuk large view.



berblog ini ibarat berperang jugak.. kita kena ada strategi sendiri untuk berjaya... dan jangan kata...

"saya berblog suka suka..~"



u must have target... baru kita nampak apa yang kita mahukan..


sekian..~



pss : doakan blog ini dapat join innity group ya.. ^ ^

9 orang gemar komen entry aku:

  1. sabarlah ya!!..suatu hari akan termakbul juga doa2 zairie tu..insyaallah..

    ReplyDelete
  2. Assalam..
    Byk jgk trafik tu...
    Belum ada rezeki dgn innity la tu..
    InsyaAllah, nanti ada rezeki yg lain pulak..

    ReplyDelete
  3. usaha lagi k .. =)

    www.anastasyea.com

    ReplyDelete
  4. trafik layak tp pageview x layak..hehe...

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)