HuzairieHusinBlog: Berbuka Puasa Di Village View Bandar Baru Bangi | Lokasi Berbuka Puasa Di Bulan Ramadhan 2011

Friday, July 22, 2011

Berbuka Puasa Di Village View Bandar Baru Bangi | Lokasi Berbuka Puasa Di Bulan Ramadhan 2011

assalamualaikum..

berpuasa di bulan syaban merupakan satu amalan yang digalakkan oleh umat islam sebelum menyambut kedatangan ramadhan tak lama lagi..

semalam, saya sempat berbuka puasa di luar.. saja nak merasai makan luar.. so, saya terjah di mana tempat makan yang sering saya kunjungi. Village view. 




SELAMAT DATANG KE VILLAGE VIEW



village view jalan reko.. mana yang dekat tu boleh la belanja.. hehe





village view memang sesuai jika nak berkumpul dan makan besar besaran dengan keluarga disamping nak menikmati suasana kampung yang sebenar..


makanan yang sempat order.. sebab dah lewat sangat dah sampai tadi.. hehe


ikan siakap 3 rasa.. memang marvelous.. terkejut tengok harga.. tapi bukan selalu kan makan..so, tak kesah la.. hehe



telur bistik.. licin sehingga menjilat pinggan.. :D








so, sementara ramadhan tinggal beberapa hari nak tiba nie, rasanya dah boleh survey tempat berbuka mana yang nak terjah nanti.. so, zairie cadangkan di village view di bandar baru bangi.. memang best tempat dia..























2 orang gemar komen entry aku:

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)