HuzairieHusinBlog: Cristiano Ronaldo & Lionel Messi Sah Jadi Rakyat Malaysia!

Friday, July 29, 2011

Cristiano Ronaldo & Lionel Messi Sah Jadi Rakyat Malaysia!

assalamualaikum..


kecewa.. rasa macam baru lepas clash dengan awek aku je semalam bila tengok game malaysia lawan singapore untuk kelayakkan piala dunia 2014 nanti di bukit jalil..

semua dah tahu yang kita kalah sebab bermain dengan pemain import ditambah dengan pelakon pelakon yang berbakat besar dalam skuad bola sepak singapura semalam.. seperti qiu lie, shi jiayi, durix.. semua nya pemain yang diberi warganegara singapura...


dan terbaru.......! percaya atau tidak, cristiano ronaldo dan messi nak join mewakili malaysia...! opss... ! betul ker??



ini yang sempat aku rekodkan la time call ronaldo dan messi semalam..

Zairie : Weh ronaldo..! lama senyap.. kau tengok tak game malaysia singapura semalam???


Ronaldo : Mana boleh tak tengok... malaysia kot.. relax la.. malaysia kalah bermaruah.. singapura most of them player import.. boleh la cerita..


Zairie : itu la pasal... try pakai tengok 100% anak jati singapura.. boleh makan tak harimau malaya... confirm tak boleh..


Ronaldo : setuju dengan kau zairie... try pakai 100% anak jati singapura.. aku kalau dapat main dengan malaysia,confirm aku ayam ayam player diorang semua..   kau try a tanya siapa siapa... aku dengan member kamcing aku, lionel messi, nak jadi warganegara malaysia boleh tak...??


Zairie : errkkk......... (terpaku)





aku rasa tak perlu pemain import nie semua.. kita perlu yakin dengan kemampuan diri kita sendiri.. kan...?? bagi zairie, harimau malaya dah menang... cuma mungkin rezeki tidak memihak kepada kita...






4 orang gemar komen entry aku:

  1. wah glamournya..he2x.. mama puas hati jugalah malaysia dpt 1-1.

    ReplyDelete
  2. lol.. kalau mereka mewakili malaysia, best la :P

    ReplyDelete
  3. haha..xle bla...siap nk call ronaldo..~klako jek...hehe.. jmput singgah blog bro..~salam ramadhan..

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)