HuzairieHusinBlog: Download Game Angry Birds PC 2011/2012 -Percuma/Free

Sunday, July 31, 2011

Download Game Angry Birds PC 2011/2012 -Percuma/Free

game angry birds.. siapa yang tak pernah main kan?? rasanya semua orang pernah main.. tak kesah la main kat handphone member ke, apa ke.. rasanya semua tahu game nie macam mana... secara kasarnya, game nie more to strategy game.. senang cerita game perah otak... kompem sakit otak dok pikir macam mana nak lestik natang nie...




dan sekarang, korang semua boleh download sendiri game angry birds nie.. jangan risau.. buat masa nie tiada bayaran lagi dikenakan.. free of charge.. nuffnang yang bayar kat aku nanti.. kehkeh..


link untuk download angry bird for pc.






kalau ada masalah dengan link tu, bagi taw kat aku kat ruangan komen tu... okeh... 


serius best game nie... nak layan balik.. zassss...!






rugi kalau siapa tak cuba main game nie.. boleh angau dengan angry birds nie.. tu yang sampai aku beli housing henset cap angry birds tu.. kehkeh







0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)