HuzairieHusinBlog: Gambar Dahlia Teck, Skandal Khairul Fahmi Che Mat!

Wednesday, July 27, 2011

Gambar Dahlia Teck, Skandal Khairul Fahmi Che Mat!

assalamualaikum..

guna aku la yer.. sebab member opis aku cakap dia geli baca blog aku guna nickname zairie.. hehehe..

pergghh..!! panas... panas...!! apa dah jadi dah fahmi... aku blogwalking, hampir semua blogger buat cerita pasal awek terbaru khairul fahmi nie.. dahlia teck.. 



seriusly aku sendiri pun tak kenal siapa dahlia teck tu.. model kah?? penyayi kah?? pelakon tambahan kah?? nanti aku google.. kasi bongkar siapa itu dahlia teck..


baca status aimie memang nampak marah. ibarat bos aku marah aku salah buat kerja.. mahu berangin satu badan..






betul la kata orang... bertunang nie darah manis.. orang tua tua cakap senang orang nak jatuh hati dengan kita nie.. sebab tu la dalam islam tak digalakkan bertunang ikat lama lama.. kalau boleh pukul 1 tunang, pukul 1.30 dah kahwin.. aku plan nak buat macam tu.. kehkeh..




mak ai.. seksi giler dahlia teck nie.. cair beb...! selamat aku dah awek.. comel lagi.. manja.. cayang dia... hihi

so, fahmi... aku nasihatkan kat ko, jaga la aimie tu macam mana aku jaga awek aku ni.. walaupun aku belum bertunang, aku tetap sayang dia sepenuh hati aku... ceh..!











8 orang gemar komen entry aku:

  1. entry hot ari ni !!..ha2x...betul zairie jagalah hati org yg kita sayang..setia orgnya zairie ni..Tahniah...jika awek kita blh terima kita seadanya..kenapa kita tak bolih terima dia seadanya..ha2x...

    ReplyDelete
  2. hadohaiii..bile dah popular tunang pun dilupekan..pantang nmpak pmpuan dahi licin sikit,sexy sikit,lawa lebih sikit dah cair...ni yg bt aku kureng dah nk salute kat si apek ni...

    ReplyDelete
  3. @MaMa AiNi: setia... erm... ye kot.. miahahaha.. setuju dengan pendapat mama.. :D

    ReplyDelete
  4. @AnNa FaRHaNa : itu la masalahnya.. susah jugak kalau dah femes memes nie.. hihi

    ReplyDelete
  5. fuhhhh~ semua dah dok cerita pasal si apek ni,,persoalannya sape yang salah sebenarnye? hehe

    ReplyDelete
  6. cuba banding gmbar yang pmpn seksi dengn yg satu lagi..xsama kn?dahlia hidung xmncung..tapi yg seksi tu hdung mncung..cam pelik je..kesian yer kalau salah faham..

    ReplyDelete
  7. Gambar nie sangat umum untuk kita kata yang 'siapa yang kat dalam gambar nie berskandal' tambahan kita hanya kenal khairul fahmi sebab dia main bola, kita tak tahu pun apa cerita di sebalik semua ini.

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)