HuzairieHusinBlog: [Gambar] Majlis Perkhawinan Tomok (Shah Indrawan Ismail) Dengan Rahayu (Pramugari MAS)

Saturday, July 2, 2011

[Gambar] Majlis Perkhawinan Tomok (Shah Indrawan Ismail) Dengan Rahayu (Pramugari MAS)

assalamualaikum..


eh?? tomok dah kawin?? asal aku tak tahu nie?? ker terlalu sibuk sangat sampai apa yang berlaku kat malaysia nie aku tak taw.. huhu... 


terkejut jugak zairie bila bukak mstar online tadi.. berita perkhawinan tomok dengan seorang pramugari.. perrgh!! pramugari tu... kau ado..! hehehe..


sebenarnya aku nak layan gambar perkhawinan tomok jer.. nak taw cerita lebih, klik sini..




erm.. tomok nampak macam muda sangat la dengan wife dia.. beza umur dalam 6 tahun kot.. erm.. cinta kan tak kenal usia.. kan kan..? =)









alhamdulillah.. sekali lafaz je bro.. aku nanti ntah bape kali lafaz dah.. hehe..






taniah pada tomok sebab dah kawin.. anda bila lagi?? hehe









3 orang gemar komen entry aku:

  1. sungguh cantik isteri tomok..semoga berkekalan hingga ke syurga....

    ReplyDelete
  2. `selamat pengantin baru` buat tomok...cinta tak kenal usia..he2x...`hb` mama tua 12 tahun dari mama...hu..hu..cantiknya isteri tomok tu...

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)