HuzairieHusinBlog: KL Gangster The Series

Monday, July 18, 2011

KL Gangster The Series

assalamualaikum.

kl gangster... tak perlulah zairie bagi tahu lagi nie cerita apa.. filem yang berjaya collect 12 juta... rasanya semua dah tengok filem hasil karya syamsul yusuf. 




seriusly zairie dah tengok cerita nie sebanyak 3 kali..! dan zairie yakin mesti ada yang tengok filem nie lebih dari 3 kali.. betul kan?? sebab filem nie memang tak bosan.. sentiasa penuh dengan aksi..

erm.. terfikir jugak.. apa kata kalau kl gangster nie di series kan.. macam cerita adnan sempit tu.. memang terbaik lah..!

erm.. pasal nie,nanti la zairie mesej syamsul nie.. mana taw dia setuju dengan cadangan zairie ker.. hehe..





2 orang gemar komen entry aku:

  1. manalah tahu si syamsul tu dengar,terus bersetuju

    ReplyDelete
  2. salam zairie...semua orang kata movie ni bagus..mama tak tengok..he2x...banyak aksi2 yg nampak ganas sikit..walaupun aaron aziz ada berlakon !! mama tak berapa suka adegan ganas2 tu....ha2x..

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)