HuzairieHusinBlog: Orang Emas Di ICT Shah Alam, Selangor!

Wednesday, July 20, 2011

Orang Emas Di ICT Shah Alam, Selangor!

assalamualaikum..


nie salah satu entry yang berada di dalam draft blogger zairie... dah lama dah nak publish entry nie.. tapi macam malas lak.. hehe

first time zairie jumpa orang emas nie.. di ict shah alam yang entah bila zairie pergi pun tak ingat.. rasanya ada 3 bulan lepas..



harap maaf gambar tidak memuaskan.. ramai sgt yang dok menolak nak ambek gambar patung nie.. 

okeh! 1st impression zairie ingat patung.. bila dia gerak... perrghh..!! peranjat boboi... hidup rupanyer.. 


erm.. mana nak tengok orang emas kat ict nie dengan lebih dekat silalah datang yer.. 



* nak ambek gambar ngan dia pun kena bayar RM2.. bisnes..





2 orang gemar komen entry aku:

  1. gua kat sebelah ict je, tp tak pegi pon. sombond dan riak kan????

    ReplyDelete
  2. zairie...mama belum sampai kat ict ni lagi !!...selalu lalu kat sini..hu2x...mama gi rumah adik!!..mama tak tahu pun ada org emas kat sini...teruknya mama kan ?...he2x..

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)