HuzairieHusinBlog: Senarai jalan raya kuala lumpur yang ditutup 9 julai 2011 sempena perhimpunan bersih 2011

Friday, July 8, 2011

Senarai jalan raya kuala lumpur yang ditutup 9 julai 2011 sempena perhimpunan bersih 2011

assalamualaikum..


rasanya dah ramai sedia maklum mengenai perhimpunan bersih nie kan..? so tak perlu la rasanya saya memberitahu okjektif perhimpunan itu diadakan..


gambar nie saya dapat dari member opis.. kecoh pagi pagi tadi pasal bersih nie.. 




senarai jalan yang ditutup esok 9 julai 2011 :

1. Lebuh Ampang

2. KLCC

3. Bank Negara
4. Dataran Merdeka

5. Sogo
6. Chow Kit
7. menara Sultan Ismail
8. Masjid Negara
9. Jalan Raja Chulan
10. Jalan Ipoh
11. Sentul
12. Jalan Tuanku Abdul Rahman
13. Jalan P.Ramlee
14. Jalan Bandar
15. Subang Jaya (Near Segi)
16. Sunway Pyramid and Subang Parade
17. The Federal Highway
18. LDP




kesesakkan yang amat dashyat jangan cakap la.. masa saya balik dari kerja tadi pun dah nampak dah azab orang yang dalam kereta tu.. selamat la naik moto.. boleh cilok sana cilok sini.. hehe



p/s : kesimpulannya, masa yang sesuai lepak kat rumah.. hehe









2 orang gemar komen entry aku:

  1. kan dah menyusahkan org ramai !!..sepatutnya mama janji nak lepak2 kat sunway pyramid..nampaknya terpaksa batalkan..semua jln2 ada road-block !!...hu...hu..

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)