HuzairieHusinBlog: Sila Kritik Blog aku.

Thursday, July 28, 2011

Sila Kritik Blog aku.

assalamualaikum..


biasanya aku jer yang dok kritik blog orang kan... so, kali nie aku harap ada orang yang sudi kritik blog aku.. tak kesah la sama ada yang  baik atau tak.. green light.. lampu hijau dari aku nie... hehe..




so, apa yang perlu.. macam  biasa la.. kalau kritik blog aku kat komen nie, tak puas lak aku baca..

1. buat satu entry Tajuk : Aku nak kritik blog zairiehusin.com

2. nak memeriahkan entry korang tu, letak la gambar yang aku attach nie..

3. sila kritik kaw kaw.. tak marah punya.. kalau marah pun simpan dalam hati pastu buang. kehkeh..

4. bagi taw apa yang korang tak suka dekat blog aku nie.. apa yang kurang.. dan apa yang best nyer..

5. sila tinggalkan link korang kat komen.. mudah aku nak baca.



kenapa aku nak kena kritik..? sebab.... aku nak maju ke hadapan.. dan terus melangkah ke hadapan dalam dunia blog nie... 

ingat lah... "kita tidak boleh menilai blog kita, melainkan orang lain yang menilai blog kita.."


hope korang sahut cabaran aku nie ok... assalamualaikum...







3 orang gemar komen entry aku:

  1. 1st time dtg blog ni.. so xtau nk kritik pe..

    ReplyDelete
  2. wah2x..buat segmen sila kritik blog aku pulak ya...mama tak join sbb mama tak pandai kritik...ha2x..

    ReplyDelete
  3. nice way to get publicity :)

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)