HuzairieHusinBlog: Video perhimpunan Bersih 2.0 di Kuala Lumpur 9 Julai 2011

Sunday, July 10, 2011

Video perhimpunan Bersih 2.0 di Kuala Lumpur 9 Julai 2011

assalamualaikum..

rasanya dan tahu apa yang berlaku pada 9 julai 2011.. peristiwa perhimpunan bersih 2.0 yang dilangsungkan di ibu negara kuala lumpur. 





video dibawah mengambarkan bagaimana keadaan di sana.. walaupun zairie sendiri tak berada di sana, tapi masih terasa gerun jugak bila tengok video nie.. terasa macam bukan negara kita sendiri.. hm..








kredit : harian metro.



kesan dari perhimpunan tu, rasanya ramai yang duduk dekat rumah je.. laluan ke KL semua tutup

harap perkara sebegini tidak berulang lagi.. amin..~








1 orang gemar komen entry aku:

  1. ya zairie..semuga kejadian ini tak berulang lagi...sgt memalukan bila org2 kita diperdaya olh Ambiga...mereka suka org Islam berpecah belah !!...sepatutnya kita org islam bersatu tanpa mengira fahaman politik masing2, utk negara bukan melakukan kerja2 yg tak mendatangkan faedah !!..

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)