HuzairieHusinBlog: Berjumpa Tun Mahathir Di Bazar Ramadhan Putrajaya

Sunday, August 14, 2011

Berjumpa Tun Mahathir Di Bazar Ramadhan Putrajaya

alhamdulillah... itu yang boleh aku ungkapkan... selama ni aku just tengok tun di surat khabar, tv... tapi petang tadi masa singgah bazar ramadhan putrajaya terserempak dengan tun mahathir .. beliau bersama dengan isteri nya.. 




ramai pengunjung bazar yang datang time tu nak ambil gambar bersama Tun. yang bersalam dengan Tun belum kira lagi. ye la.. bukan senang kan nak berjumpa dengan one of the best leader in world.. kan..?




first time tengok Tun dari dekat.. Tun nampak tenang.. mamang berjiwa rakyat... aku sempat bersalam dengan Tun.. aku cakap..

"Tun sihat...??"

Tun just senyum jer... siapa yang pernah salam dengan Tun, tangan dia lembut.. hihihi..




one of the best moment in this year.. =)

5 orang gemar komen entry aku:

  1. wah bestnya..tak bergambar ngan tun ke?..

    ReplyDelete
  2. owh jelesnya!dulu mmg pernah jalan berselisih tapi bodyguardnya ramai benor,segan nak selit2 utk slm tun hehehe.selamat menunaikan ibadah puasa ye!

    ReplyDelete
  3. wah! sgt jeles. urm.. btw, tgn Tun lembut? ahaha

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)