HuzairieHusinBlog: Biodata/Profil Fida Ibrahim ( Juara Bintang Pantene)

Tuesday, August 9, 2011

Biodata/Profil Fida Ibrahim ( Juara Bintang Pantene)

nak berkenalan dengan seorang gadis cantik tak?? fida ibrahim.. selalu jugak tengok dia berlakon.. dah lupa dah cerita apa.. pandai bawak watak.. aku tengok fida ibrahim nie banyak bawak watak gadis ayu... apa kata lepas nie kasi try test watak lain lak kat fida ibrahim nie.. jadi awek dragon ke, malek ke, tak pun shark.. baru versatile... betul tak..?


orang kata kalau tak kenal maka tak cinta... to miss fida ibrahim : "i dah kenal u nie.. so, boleh tak........." (ooopss.. menjelis miss zairie.. hihihi)



BIODATA/PROFIL FIDA IBRAHIM




Nama penuh : Rafidah Ibrahim

Nama Glamour : Fida

Tarikh Lahir : 4 jun 1986

Tempat Lahir : Kuala Lumpur

Akademik : Diploma perniagaan, koleh shahputra, kuantan

Status : Bujang ( Menunggu Zairie Husin)

Kerjaya : model iklan, pengacara, penyayi, pembaca setia blog zairiehusin.com

Program tv : perantara festival nasyid kebangsaan ke-18, carta nasyid tv9

Pencampaian : juara siti nurhaliza mencari bintang pentene.




okeh... mungkin korang belum tengok lagi kan miss zairie macam mana kan??

dari segi senyuman, warna kulit,  cara berjalan, cara pakai tudung lebih sikit dari fida nie.. kalau fida korang dah cakap cantik... miss zairie macam mana lak kan??? 

selamat berbayang dan mengelamun...



10 orang gemar komen entry aku:

  1. wow comey2.. i loike.. haha.. da follow meh.. ehe

    ReplyDelete
  2. suke gile kat fida ni! die chantek! grrr~ bile dpt jumpe kan. heheh. cetengok kat sini klon Dato' Siti Nurhaliza :)

    ReplyDelete
  3. haha nak biodata miss zairie pulak ;)

    ReplyDelete
  4. jom baca kat cni lak.... bila tudung fida dah sama ngan tudung ct
    http://miszalina.blogspot.com/2011/07/fida-gadis-melayu-dan-inspirasi-tudung.html

    ReplyDelete
  5. he2x...minat fida sbb rupanya hampir sama ngan mrs.zairie ek..ha2x..no notty, nottyz ya zairie..kang kena cubit dgn mrs tu !!...mama selalu tgk fida berlakon..dulu dia berlakun dgn farid khamil kat astro, skrg kat kasih alia tv3 kan?..mama follow cerita ni...teringin nak jumpa zairie & mrs..apa kata dtg raya kat rumah mama nanti..he2x..

    ReplyDelete
  6. @cx's: itu la.. nak kena tunggu jom heboh la.. hehe

    ReplyDelete
  7. @♥NuR SyAFiQah♥ : ha??? nak biodata miss zairie?? kena mintak kebenaran empunya dulu,.. heheh

    ReplyDelete
  8. @MaMa AiNi hahaha.. ada ada je mama nie... insyaallah.. kalau ada rezeki sampai la zairie kat rumah mama... tp zairie nie segan sikit.. ahaks!

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)