HuzairieHusinBlog: Drama Kasih Alia TV3 2011 (Sinopsis, Senarai Pelakon, Download Online)

Monday, August 1, 2011

Drama Kasih Alia TV3 2011 (Sinopsis, Senarai Pelakon, Download Online)

sementara tunggu azan maghrib dekat tv3 tadi, sempat layan drama terbaru TV3, drama kasih alia. first ingat cerita indon.. ruapanya rupanya cerita melayu petang petang mengantikan drama dewa cinta yang aku pernah tengok 1 episod je.. tu pun sebab dah tak ada cerita lain dah..




Sedikit sinopsis drama kasih alia tv3.


kasih alia mengisahkan konflik dalam keluarga yang berpoligami. sheila rusly sebagai isteri pertama mempunyai anak iaitu qausar dan yatt. manakala zarina zainoodin sebagai isteri kedua. 

Qausar sebagai anak bongsu kepada sheila rusly dan abang tiri kepada alia. Feeya seorang pelakon baru akan memegang watak sebagai intan iaitu seorang yang agak jahat dan gedik .

kisah di dalam drama ini diisi dengan babak sedih, lucu dan penuh kasih sayang. 



Senarai Pelakon Kasih Alia

1. Fida (sebagai alia)
2. sheila rusly (sebagai ibu)
3. yatt (sebagai kakak qausar)
4. sharnazz (sebagai qausar)
5. feeya (sebagai intan)
6. Iqram Dinzly.





aku rasa drama nie confirm drama terbaik dari ladang nie.. sebab fida dan iqram dinzly memegang watak utama.. fida pulak memang pandai bawa watak wanita yang ayu.. tambah pulak iqram dinzly yang pandai mengayat... perghh! memang terbaek la..!





4 orang gemar komen entry aku:

  1. zairie..mama dah ketinggalan..esuk mama tgk drama ni !!..drama yg lepas pun mama tak tgk sbb heroin fasha sandha!!..he2x..

    ReplyDelete
  2. @MaMa AiNi : xpe.. sempat lg kejar.. drama nie tengok macam best.. :D

    ReplyDelete
  3. pon2..lori milo L dtg dh... sori lambat seket.. xsempat nk dtg time shurnk supot milo ais 3in 1 utk berbuka nt.. k.. =)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/bangun-sahur-buat-aper.html

    ReplyDelete
  4. wahhhhhh........................ Bestnya cerita....... saya suka cerita ini

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)