HuzairieHusinBlog: [Gambar] Fida Ibrahim Dan Mamat Sepah Bercinta | Fida Ibrahim Terpaksa Tolak Cinta Zairie Husin!

Friday, August 12, 2011

[Gambar] Fida Ibrahim Dan Mamat Sepah Bercinta | Fida Ibrahim Terpaksa Tolak Cinta Zairie Husin!

semasa entry ini ditulis, hujan sedang membasahi bumi.. setiap titisan hujan yang turun seakan akan membawa rasa kecewa dan duka di hati ini... oh fida ibrahim... kenapa??? kenapa??? kenapa dengan mamat sepah??? penat aku kasi taw 1 malaysia pasal diri fida dekat entry nie.. tapi baru ku tahu.. semua itu bukanlah kayu ukuran sebagai kau menerima aku.. 

terima kasih kepada sumber yag boleh dipercayai.. yang fida ibrahim sah sedang dilamun cinta dengan mamat sepah... 

buktinya??? lihat la gambar fida yang ayu nie dengan mamat.. saja je buat aku jeles... ceh..!





fuh..! bukan main rapat lagi fida dengan mamat nie... saje buat aku makin bersemangat nak karang entry nie...


fida sempat mesej aku semalam.. lebih kurang macam nie la mesej dia...


"Zairie...  i nak bagi tahu.. i dengan mamat sekarang nie memang masing masing tengah mengenal hati budi.. dah lebih kurang 6 bulan kami berkawan.. 

fida tengok mamat nie seorang yang bertanggungjawab.. kelakar... tetapi at the same time, dia boleh menjadi seorang yang tegas.. 

salah satu sebab yang buat fida jatuh hati kat dia, sikap dia yang penyayang dan mengutamakan keluarga....."



tak apa la fida.. it ok... yang penting fida bahagia.. kan kan kan...?? zairie dan Mrs zairie doakan fida bahagia dengan mamat.. khawin nanti tak mau tag tag dalam FB yer... nak by hand kad khawin... lagi satu, nak tempat vip... kehkeh...



1 orang gemar komen entry aku:

  1. ha2x..mrs zairie kalau baca komen mama ni sila cubit2 zairie yg nakal tu..ya mama pun doakan fida+ mamat ,zairie + mrs.zairie akan berkekalan hingga ke jinjang pelamin..amin..jgn lupa kad tok mama ya !!...

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)