HuzairieHusinBlog: Gambar Kereta Mr. Bean (Rowan Atkinson ) Kemalangan 2011

Saturday, August 6, 2011

Gambar Kereta Mr. Bean (Rowan Atkinson ) Kemalangan 2011

tersegaja bukak kosmo onliene.. sekarang kan semua dah di hujung jari anda.. so, kena manafaat kan betul betul kan... tertarik dengan satu artikel dari akhbar kosmo tu.. 'mr. bean kemalagan.."

apa yang aku baca, mr bean kemalangan dengan kereta mewahnya.. tahu berapa harga kereta dia??? RM 3.19 Juta... perggh..! kau ada??? 

Bean kemalangan dengan kereta McLaren F1 dan berpusing sebanyak 3 kali dan terus berlanggar dengan pokok dan sign board.. peminat bean tak perlu la risau.. en kacang ok je.. just luka kecil.. 


Gambar kereta mr bean yang kemalangan.









dah dekat nak raya nie, berhati hati la orang tersayang... tak lari gunung di kejar.. pandu cermat.. jiwa selamat... assalamualaikum.







1 orang gemar komen entry aku:

  1. sian mr bean yg nampak poyo & sengal ni !!..semuga dia cepat sembuh...sayangnya kereta mewah yg remuk tu...hu2x..

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)