HuzairieHusinBlog: Samsung Galaxy W (Malaysia) | Speksifikasi, Harga & Gambar)

Thursday, August 25, 2011

Samsung Galaxy W (Malaysia) | Speksifikasi, Harga & Gambar)


holla..! entry ini memang sesuai bagi mereka yang mencari gadget terbaru. dan terbaru dari samsung, handphone nya... samsung mengeluarkan satu gadget handphone terbaru yang diberi nama samsung galaxy w. handphone nie rasanya selepas samsung galaxy S II yang aku rasa lebih hebat dari i-phone 4..!


Samsung Galaxy W.



personally aku tengok spesifikasi samsung galaxy w  nie tak ada la jauh beza sangat dengan galaxy yang terdahulu.



review secara ringkas samsung galaxy w.

1. galaxy w masih menggunakan identiti sebagai handphone smart phone. bila sebut smart phone, that mean telefon pintar la.. so, korang boleh buat kerja, surf tenet semua dekat galaxy w nie.


2. 4mb build in memory. tak perlu beli memory card pun dah ok dah. dah cukup besar saiz memory.


3. menggunakan memory card jenis micro sd. so tiada masalah kalau ada orang cakap micro sd mahal.. 4gb dah boleh dapat RM30.


4. Full touch screen. 


5. camera 5 megapixel. ok lah.. tapi bagi aku kalau korang beli samsung galaxy w nie untuk kamera memang tak sesuai... nak kamera baik pakai sony.. cyber shoot lagi..


lain lain spesifikasi boleh check sini.


owh! lupa pulak..  samsung galaxy w dikeluarkan pada ogos 2011.. masih baru lagi sewaktu entry ini ditulis..


dengan harga samsung galaxy w yang masih menjadi tanda tanya lagi, esok jugak aku terjah kedai handset belakang rumah aku...


-sekian-

4 orang gemar komen entry aku:

  1. wah nak raya sakan dgn smart phone baru ya..salam aidil fitri dr mama buat zairie & cik mrs & family..mama ingin memohon maaf jika mama ada melakukan kesalahan sepanjang persahabatan kita dialam cyber ini..hu2x..terima kasih sudi jadi sahabat mama & terima kasih juga atas segala2nya..hanya allah sahaja yg akan membalas jasa2 zairie terhadap mama..jemput dtg kerumah bila blk dr kg nanti...bawa cik mrs tu ya !!..ha2x..

    ReplyDelete
  2. mama aini : mana ada baru mama.. heheh.. selamat hari raya jugak.. nanti raya nanti zairie terjah umah mama yer.. masak sedap2 ok.. hahahha (nampak sgt kuat makann.. hihi)

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)