HuzairieHusinBlog: Senarai Penuh Undian Kumpulan Piala Malaysia 2011

Friday, August 5, 2011

Senarai Penuh Undian Kumpulan Piala Malaysia 2011

oh! piala malaysia dah nak start.. itu pun baru tahu pasal tengok nadi arena tadi.. kalau tak...? hampeh... kalau dulu kelantan yang jadi juara piala malaysia.. kalau tak silap aku la.. kalau salah betulkan yer..tahun nie aku dah nampak dah satu team yang berpotensi boleh jadi juara.. tapi susah nak cakapkan.. bola itu bulat..




berikut senarai penuh keputusan undian piala malaysia bagi tahun 2011.


KUMPULAN A
  • kedah
  • perak 
  • sabah 
  • johor


KUMPULAN B
  • Terengganu
  • negeri sembilan
  • selangor pkns
  • sime darby
KUMPULAN C
  • Kelantan 
  • johor FC
  • Felda united
  • sarawak

KUMPULAN D
  • Selangor 
  • kuala lumpur
  • T-Team Terangganu
  • PDRM


Dari keputusan undian nie, apa yang aku dapat simpulkan, kumpulan B boleh dikatakan kumpulan maut.. sebab apa?

terengganu - Juara piala FA 2011

Negeri Sembilan - Pernah menjadi juara piala malaysia dan liga super (tahun bila aku dah tak ingat)

PKNS Selangor - Juara liga perdana.. team nie tak pernah kalah ok dalam liga perdana.. serius gila kentang!

Sime Darby - Errkk... no komen..~




bola itu bulat.. macam macam boleh jadi atas padang.. so gud luck pada semua team.. 


"MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA.."









0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)