HuzairieHusinBlog: Video Youtube Iklan Gangster Cetus Fenomena

Friday, August 12, 2011

Video Youtube Iklan Gangster Cetus Fenomena

sebenarnya dari awal  aku tak tertarik pun nak tulis pasa video youtube iklan gangster nie.. tapi aku masuk kali nie, dah lebih empat belas ratus aku video nie... pecah perut aku tengok dia orang nie... ades..~


layan dulu video iklan gangster nie.. baru membebel...








ades.... ayat yang tak boleh blah..


" itu pasal la mak jual TAM TAM tepi jalan..."


apa jual tam tam... tak ada keropok lain ke.. memang kelako dia orang nie... ada bakat... bagi aku, boleh di ketengahkan bakat dia orang nie... mungkin boleh compete untuk video pendek festival filem malaysia... siapa tahu..? tuah ayam nampak di kaki... tuah manusia???? siapa yang tahu kan...??


all the best kat amanwan dan geng geng dia.. lepas nie boleh pulak buat iklan adnan sempit ke, hantu kak limah balik rumah ke... kan kan kan....??

4 orang gemar komen entry aku:

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)