HuzairieHusinBlog: Kenali Rakan Zairie Husin Di Kolej Perwira, UTHM

Sunday, September 25, 2011

Kenali Rakan Zairie Husin Di Kolej Perwira, UTHM

memandangkan hari nie aku malas nak bermain dengan SEO, aku buat entry santai la.. buat entry suai kenal dengan budak budak rumah aku dekat UTHM nie.. boley??



nie aku... entah bila la budak rumah aku snap gambar aku nie.. selamat kacak aku dari belakang.. hikhik



yang tak pakai cermin mata tu budak bilik aku... makin lama aku kenal dia nie, makan masuk air aku dibuatnya.... ops.. lupa.. nama dia aizat.. dah ada awek pun.. hehe


ini pulak  member rumah aku... Fadzli nama nya.. kita orang panggil dia dak abang.. umur dia...? 28.. dan sudah berkhawin dan punyai anak baru 2 tahun kalau tak silap.. dan sangat comel anak dia.. cute.. hihi..



yang 3 orang lagi tu nama dia Zulfairi (Fai), Khuzaini (Ah Lock) dan Farid.. semua budak kejuruteraan awam.. kecuali Fai je budak IT. 




Seterusnya.. yang paling pendek tu nama dia hasif.. budak IT jugak.. yang paling depan tu ammal.. orang yang sangat addict dengan K-Pop



ni lah gelagat budak budak rumah aku.. macam macam skill ada.. macam macam perangai ada.. ada perangai masuk air ada perangai berjiwa romantik.. salah seorangnya aku lah.. haha



sekian daripada kami... kami datang dengan harapan dan kami akan pulang dengan kejayaan.. insyaallah... semuanya adalah bakal Engineer dan bakal Programmer.. amin..~

2 orang gemar komen entry aku:

  1. gud luck..amin..n jgn lupa kat mrs.zairie yg setia menunggu tu ya !!..ha2x..

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)