HuzairieHusinBlog: Video Youtube Ramli Manchester United 2011 | Koleksi Video Iklan Telekom Malaysia (TM)

Friday, September 23, 2011

Video Youtube Ramli Manchester United 2011 | Koleksi Video Iklan Telekom Malaysia (TM)


Anda kenal Ramli Manchester United yang memakai jersi 87? sudah pasti tak kan...? yang aku kenal pun ramly burger.. hihi..

entry nie tak mau emo emo dah.. mau happy happy.. mau gelak sikit..

hari tu time lepak kat kedai makan aku boleh bantai gelak sebab tengok iklan TM nie.. serius lawak beb..! tapi best... maksud lawak aku tu kira macam tak sangka la TM boleh buat iklan macam tu.. rakyat malaysia main Man Utd.. 






Fuh..! bangga jugak bila ada salah seorang rakyat malaysia dapat main kat EPL.. the Ramli Manchester United.








terbaik kan..?


baru lah dinamakan MALAYSIA BOLEH..!

1 orang gemar komen entry aku:

  1. hikk2x..Malaysia bolih !!...mama dah tgk video ni kat sini...thanks zairie...

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)