HuzairieHusinBlog: Gambar Kontroversi Zarina Anjoulie Tunjuk Buah Dada!

Saturday, November 19, 2011

Gambar Kontroversi Zarina Anjoulie Tunjuk Buah Dada!

assalamualaikum..

owh..! dunia..! dunia..! apa sudah jadi....? sebenarnya aku dah lama nak post cerita pasal nie.. tapi memandangkan kekangan masa yang tidak mengizinkan, terpaksa disimpan kat peti simpanan draft tu..

dan, aku tidak lah berminat sangat nak copy bulat bulat statment zarina Anjoulie  dalam artikel di yahoo, tetapi aku lebih berminat nak meluahkan pendapat peribadi aku..








"zarina anjouline : saya yang tanggung dosa.."


ya.. memang betul zarina.. awak yang tanggung dosa.. aku akui.. seluruh malaysia mungkin seluruh dunia akui yang awa akan tanggung dosa apa yang awak lakukan du bumi allah yang sementara ini..


tapi kan zarina, pernahkah awak terfikir dosa orang yang melihat awak berpakain seperti dalam majalah FHM..? 


Yes zarina... mungkin betul kata kata hikmah yang selalu aku katakan..

"tanpa keberanian mimpi tidak akan menjadi kenyataan..."


persoalannya, keberanian sebeginikah yang diperlukan moga mimpi kita menjadi kenyataan..?

pada pendapat aku, bukan ini lah cara nya.. allah berikan kita akal dan fikiran.. agar dapat memikirkan yang mana yang baik dan tidak... 

aku tak kata zarina salah, mungkin apa yang dia lakukan ini tidak dapat diterima oleh masyarakat sekeliling..

perlu diingat, kita orang timur, yang penuh dengan adat. yang penuh dengan kesopanan dan bahasa yang indah.. tidak kira lah kita dari malaysia, indonesia mahupun singapura.. kita semua sama.. berpijak di bumi allah yang sementara..


jika zarina anjouline terbaca luahan hati zairiehusin.com nie, bukanlah niat di hati mahu menkondemkan awak.. apatah lagi menjatuhkan awak... jika awak melakukan sesuatu perkara yang betul, nescaya ramai yang support kerjaya seni awak.. dan mungkin, insyaallah allah akan memurahkan rezeki awak.. 


gud luck to zarina anjouline dalam kerjaya seni awak... hope apa yang awak lakukan di bumi allah yang sementara nie, awak mendapat keredhaan dari-Nya..





p/s: masih tergiang-giang kata kata baginda s.a.w kepada sahabat sahabatnya.. (kalau salah mohon betul kan di ruangan komen ya..)


"aku takut akan umatku di masa akan datang, mereka berpakain, tetapi seolah olah mereka bertelanjang.."


renung renungkan...


zairiehusin : yang baik sudah semestinya datangnya dari allah s.w.t dan yang buruk sudah pastinya datang kepada dirinya aku sendiri..










3 orang gemar komen entry aku:

  1. zairie..agaknya dia suka hidup diselubungi olih kontroversi !!..bolih gitu..he2x..

    ReplyDelete
  2. hate this women....cakap cm x de agame..org keliling dok cemuh 2 pkir la nape.bukan dok pkir diri sendiri je betulll....m i right Zairi?

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)