HuzairieHusinBlog: Wordless wednesday -water rocket-

Wednesday, November 16, 2011

Wordless wednesday -water rocket-

Salam.

Entry SEO?? Oh! Bukan masa nya. Memandang sekarang nie saya selaku pelajar di UTHM, jadual seharian teramat la padat.

Dan tugasan yang urgent dan perlu disiapkan adalah membuat roket air " water rocket "





Secara kasar nya nak membuat water rocket nie tak ada la susah sangat, cuma perlu pandai bermaon dengan ukuran.

Insyaallah next entry saya akan post model water rocket saya yang dah siap.




P/s : adakah ini wordless? Dah macam karangan. Huhu



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 orang gemar komen entry aku:

  1. Assalam..
    Ingat!
    Rabu tanpa kata..
    ??????? :)

    ReplyDelete
  2. sempat jugak buat water roket?..he2x..

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)