HuzairieHusinBlog: Kisah Sedih Ibu Itik Dan Anak Anaknya.

Thursday, December 15, 2011

Kisah Sedih Ibu Itik Dan Anak Anaknya.

fuhh..! memang sangat sedih kalau korang semua tengok gambar di bawah nie dengan teliti dan hayati...



pada suatu hari, ibu itik membawa anak anak nya bersiar siar.. bersiar siar menikmati keindahan alam semua jadi..

kelihatan anak anak itik sangat gumbira sekali kerana dapat bersiar siar bersama sama ibu tercinta.. 

ada yang terlompat lompat.. ada yang terkinja kinja..



dalam menikmatti keindahan alam itu, ibu itik terlah TERbawa anak anak nya ke satu gaung yang sangat dalam yang dipanggil longkang..

dengan hati yang sangat kering, ibu itik itu dengan selambanya menyeberangi gaung itu tanpa memimpin seekor pun anaknya..


AKIBATNYA....?




 Akibat nya, hampir kesemua anaknya jatuh kedalam gaung yang sangat dalam itu..

ibu itik hanya mampu melihat anak anak nya terkapai kapai kelemasan..

ada yang dihanyutkan air, ada yang cuba memanjat dinding untuk keluar.





erm.. sadis kan..?? sedangkan haiwan pun sayangkan anak.. inikan pula manusia.. itu pun ada yang sanggup buang anak kat tong sampah, itu la ini la... renung renungkan...

4 orang gemar komen entry aku:

  1. mcm mana yg sekor lagi tuh terselamat eheee

    ReplyDelete
  2. sedihnya..kesian anak2 itik yang tak tau apa2 ni..

    ReplyDelete
  3. sedihnya kisah itik & ank2nya..hu2x..semuga kisah ni jadi pengajaran buat manusia..

    ReplyDelete
  4. anak itik leh berenang la...hahaha...tp kecian..

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)