HuzairieHusinBlog: Lirik Lagu Perpisahan - Aizat Amdan | Lagu Touching 2011

Saturday, December 31, 2011

Lirik Lagu Perpisahan - Aizat Amdan | Lagu Touching 2011

Orait...! hari nie hari terakhir di tahun 2011 kan...? so, entry ini jugak entry terakhir di tahun 2011.. insyaallah...  

bercerita pasal 2011 nie memang banyak.. tapi, kali ni aku lebih nak fokuskan pada lirik lagu yang paling aku minat sampai la ke akhir tahun 2011 nie..

lagu perpisahan dari aizat ft 1st edition.



Sebelum tu, jom dengar sikit lagu dari aizat anda - perpisahan... lirik disediakan.. hikhik..



lirik lagu perpisahan -aizat amdan.

Di sini bermulanya pertemuan yang terakhir
Kehilangan amat terasa di hati
Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu

Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Perpisahan yang tak ku duga telah terjadi
Dirimu pergi biar ku sendiri

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu



xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


orait... kenapa aku suka sangat lagu nie...?

1. aku suka dengan lirik dia... lirik yang sangat baik.. boleh buat orang nangis beb kalau betul betul hayati... lagi lagi kalau kau baru clash dengan awek/pakwe kau... pergghhhh...! comfirm  la.. miahaha..


2. sebab aizat amdan nyayi.. - nie jugak salah satu faktor la.. sebab aizat nyayi.. he is a best singer in 2011.. bagus dak aizat nie.. pandai menghayati lirik dan lagu.. terbaik la bro..!


2 reason boleh...? okeh.. jumpa kat tahun 2012.. assalamualaikum..

2 orang gemar komen entry aku:

  1. oh peminat aizat ek?..en.hb mama pun minat aizat !!..mama minat lebih kepada FT..he2x..apapun suara aizat pun sedap juga.. :)

    ReplyDelete
  2. mama aini : artis malaysia la.. he's very talented singer :D

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)