HuzairieHusinBlog: Muzium Kapal Selam SMD Quessant di Melaka [Gambar]

Wednesday, December 7, 2011

Muzium Kapal Selam SMD Quessant di Melaka [Gambar]

tak pasti la pulak mana dapat berita nie.. sama ada di surat khabar or kat tv3.. tapi itulah yang aku dapat tahu.. kapal selam jenis SMD Quessant yang berharga RM12.6 JUTA akan di pamerkan di Dataran 1Malaysia Klebang, Melaka.. 

so, mana yang berhampiran dengan klebang boleh la melihat kapal selam nie dengan lebih dekat.. untuk entry nie, aku lebih kepada gambar je.. sebab tak banyak sangat info pasal kapal selam nie.. ok..?








p/s: teringin jugak nak tengok kapal selam nie dari dekat..

1 orang gemar komen entry aku:

  1. hu2x..tgk entry zairie ni teringat dah lama mama tak kemelaka..teringin juga nak tgk !!..

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)