HuzairieHusinBlog: Nur Zara Alysha

Tuesday, December 27, 2011

Nur Zara Alysha

assalamualaikum..

macam tak percaya je yang aku dapat adik baru.. 2 hari lepas ayah aku sempat bagi tahu... buat masa nie aku tak sempat lagi tengok memandangkan aku masih kat johor dan bakal mengadap 6 paper final.. ceh..! 

nur zara alysha.

sedap kan nama...? nama pilihan ibu ku.. :)


maksud nama beliau.

NUR - Cahaya

ZARA - Puteri

ALYSHA -Dilindungi tuhan.


p/s: tunggu kedatangan abg mu ini.. hehe

7 orang gemar komen entry aku:

  1. nak buat adik angkat bley?ur so cute alysha! muhamuahmuahmuah hek3

    ReplyDelete
  2. tahniah dpt adik baru......
    masti parents ko muda g kn2....

    ReplyDelete
  3. tahniah kerana dapat adik baru moga nur zara alysha akan membesar menjadi puteri solehah. amin.

    ReplyDelete
  4. leeza : boleh je.. mmg cute dia.. tak sabar nak jumpe.. hehe

    anon : thanks anon :D

    ashamami : thanks.. amin..~

    ReplyDelete
  5. eheh mst la..nak dukung2 die =)

    ReplyDelete
  6. Tahniah zairie dpt adik baru !!..sedap nama adik zairie..`nur zara alysha`..

    ReplyDelete
  7. leeza : eh?? boleh je.. hehe

    mama : thanks mama :D

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)