HuzairieHusinBlog: Oh! Facebook | Kerana Facebook Aku... [PART 1]

Tuesday, December 20, 2011

Oh! Facebook | Kerana Facebook Aku... [PART 1]

salam.. berapa hari tak update??? 3 hari...? tak lama lagi.. dulu pernah sebulan tak update..

okeh..! ada facebook...?? tahu tak kerana facebook bermacam macam perkara boleh berlaku... dan, ini bukan auta ok.. fakta.. dan, dah rasa macam terlalu kerap dah perkara macam nie berlaku..

KERANA FACEBOOK KAWAN BERTUKAR MUSUH



kawan jadi musuh...?? biasa la tu.. banyak la faktor kenapa member kita boleh jadi musuh.. antaranya pasal pakwe/makwe nie... erm.. boleh jadi jugak.. betul tak..? kalau si pakwe/makwe dia asyik komen dengan member kita siap bermanja manja lagi tak berbulu kau... betul..?


COUPLE BOLEH GADUH SEBAB CEMBURU

hahaha... kata cemburu tandanya sayang.. adoi.. tapi kalau terlalu cemburu pun susah jugak der.. nie kalau bukak wall pakwe/makwe kita siap ada orang komen sayang sayang lagi... amacam..? leh sabar lagi ker der??? ahaks..!

 COUPLE BOLEH BERPISAH
  
Ha... nie la padahnya kalau terlalu cemburu... ades... cemburu pun salah.. tak cemburu pun salah..  tapi aku tengok macam dah banyak je couple clash sebab facebook nie... sebelum nie, aku tengok awek nie in relationship dengan mamat nie.. sekarang nie single.. ahaks...! apa sudah jadi woii...!


sebenarnya banyak lagi isu yang aku nak kupas pasal facebook nie.. tapi kenkangan masa yang tak izinkan.. okeh.. nak sign out nak study.. esok test math.. :)
*sambung part 2.. insyaallah..

p/s: thanks mama nor lara sudi komen and blogwalking kat blog nie.. tak sempat nak lepak kat blog member lain.. hihihihii

1 orang gemar komen entry aku:

  1. ha2x..lawaknya kan,kerana FB blh putus cinta !!..mcm2 jadi bila FB disalah gunakan,mama kurang berFB,tapi suka berblogging !!..he2x..bolih gitu?..thanks zairie :) & gud luck 4d exam !!!..

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)