HuzairieHusinBlog: Baucar Buku 1 Malaysia UTHM

Thursday, January 12, 2012

Baucar Buku 1 Malaysia UTHM

Salam 1 Blogger.

Alhamdulillah... dapat baucar RM200 dari kerajaan malaysia untuk semua mahasiswa IPTA dan IPTS.. Baucar buku 1 malaysia..

terima kasih kerajaan malaysia..





tapi apa yang aku tahu, tidak lah terhad kepada buku sahaja walhal nama dia baucar buku.. tapi, boleh juga kalau nak beli benda lain.. asalkan related dengan pelajaran kita..


" negara saya negara malaysia,
malaysia pula negara saya,
baucar buku sudah terima,
terima kasih kerajaan malaysia. "


sekian terima kasih.. mau pi shopping... =)

6 orang gemar komen entry aku:

  1. shopping novel. eh? hahahahaha. :D
    jom jom jom

    ReplyDelete
  2. ehem bestnya dpt rm200 tu !!..tapi ayat last yg tak blh blah tu..ha2x..`mau pi shopping`..ehem..mama follow lagi tau !!..mama ada dua akaun..he2x..

    ReplyDelete
  3. bestnye...comey nyer baucar kamu..kongsi mau??ngee

    ReplyDelete
  4. ain raus : jom.. shoppping novel ombak rindu :)

    ReplyDelete
  5. mama aini : hehee.. boleh je mama... nanti mama ambek zairie kat putrajaya.. ahaks..!

    iekaabid : baucar comel?? ehehe.. boleh je.. :D

    nur syafiqah : wah..! cepatnya :)

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)