HuzairieHusinBlog: Kenapa Aku Sayang Awek Aku? - Part 2

Tuesday, January 31, 2012

Kenapa Aku Sayang Awek Aku? - Part 2

assalamualaikum..

okeh.. tergendala lagi entry tempat tempat menarik di Melaka.. sebab aku tak rasa nak menulis pasal tu.. huhu... kali nie, aku cerita sikit mengenai My GF.. sebelum tu, nie merupakan kesinambungan daripada entry kenapa awek aku bukan Blogger..

nak tahu sebab dia...?


1. Sebab Dia Seoarang Wanita.


okeh.. nie sebab utama kenapa aku sayang dan cinta kan dia.. kalau lelaki dah lain dah.. dah jadi macam Bro nie dah.. hehe..

seorang wanita yang mempunyai ciri ciri isteri yang aku cari.. lemah lembut, sopan santun, penyanyang dan yang paling penting, sentiasa ambil berat pasal aku.. 


2. Dia Bukan Seorang Model

ya.. memang betul.. dia bukan seorang model.. dan juga bukan seorang model bila aku nak ambek gambar..

ya.. memang susah nak ambil gambar dia nie.. ada je nak pusing ke mana mana... dia seorang yang pemalu... sebab tu kebanyakkan entry dalam blog nie banyak tampal muka aku je... hihi..



seriusly aku suka dengan gambar nie.. gambar nie di ambil time aku ngan dia pergi makan kat village view, bangi.. background yang sangat cantik... =)


3.  Susah Senang bersama.

hm.. sebenarnya ini lah yang penting dalam perhubungan.. susah dan senang bersama... orang kata, berat sama di pikul, ringan sama di jinjing.. kan... 


apalah sangat jika nak di bandingkan apa yang aku berikan pada dia.. dia banyak membantu aku.. terutamanya sekarang nie.. dia yang banyak menghabiskan beli itu ini untuk aku sambung belajar nie..

kalau dulu aku yang selalu belanja dia.. sebab time aku dah kerja.. tiap tiap bulan gaji masuk.. sekarang.. tiap tiap sem PTPTN masuk.. hehe..


okeh.. insyaallah jumpa di Part 3.



terima kasih sudi baca.. :)

2 orang gemar komen entry aku:

  1. ehem bertuah ada awek spt dia..hargailah pengorbanannya !!! semuga berbahagia hingga akhir waktu..amin.. :) ehem..wajah dia cute mcm fida ibrahim kan !!!..

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)