HuzairieHusinBlog: Keputusan Anugerah Juara Lagu ke-26 (2012) | Ramalan Zairie Husin

Sunday, January 29, 2012

Keputusan Anugerah Juara Lagu ke-26 (2012) | Ramalan Zairie Husin

assalamualaikum...

ramai dah yang bercakap mengenai anugerah juara lagu ke 26 malam nie... buat  pengetahuan anda semua, juara lagu merupakan satu platform dimana lagu yang terbaik dari segi lirik dan susunan lagu nya akan diangkat sebagai lagu yang terbaik.




okeh.. sebelum tu jom kita tengok dulu senarai lagu akhir untuk AJL 26 kali nie..

1. Kalau Berpacaran – Ana Rafali, Suhimi Meor Hassan, Ultimate

2. Karma - Faizal Tahir

3. Penakut - Yuna

4. Sedetik Lebih - Jacklyn Victor

5. Awan Nano - Hafiz

6. Cinta Muka Buku - Najwa Latif

7. Wanita Seluruh Dunia - Projek Pistol

8. Beribu Sesalan - 3 Suara

9. Kekanda Adinda - Monoloq dan Atilia

10. Sungai Lui - Aizat

11. Kisah Hati -Alyah

12. Gadis Semasa -Yuna


okeh... semua Finalist semua lagu yang aku pernah dengar.. memang best.. aku pun tak tahu siapa yang betul betul layak pegang juara AJL 26 kali nie..

tapi.. ni ramalan aku je..

Juara - Faizal Tahir

Naib Juara - Jacklyn Victor

Ke-3 - Aizat


Vokal Terbaik - Aizat.


good luck kepada semua contestant.. insyaallah.. keputusan rasmi ajl 26 nie akan aku update..

4 orang gemar komen entry aku:

  1. eh sedetik lebih bukan anuar zain ke yg nyanyi?

    ReplyDelete
  2. ehem.. mama suka faizal tahir jadi juara !!!..he2x..tak sabar nak tgk AJL ni.. :)

    ReplyDelete
  3. tieha : aah.. mmg dia.. tp anuar zain xnak bertanding.. tu yg zairie dengar la..

    mama : yakin ke?? jangan2 aizat.. takpun hafiz.. hihi

    ReplyDelete
  4. mama aini! faizal tahir menang jugak tapi persembahan terbaik kan? so kira menang jugak lah...

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)