HuzairieHusinBlog: Cash Out Adverlets RM100++

Thursday, February 9, 2012

Cash Out Adverlets RM100++

assalamualaikum..

entry pertama aku pasal adverlets memang tidak mengecewakan.. RM0.20 dalam masa tidak lebih 12 jam.. dan, alhamdulillah masa yang aku tunggu untuk cash out duit adverlets nie da tiba..

benar atau tidak adverlets nie tak bayar duit blogger seperti yang aku dan korang dengar sama sama kita tunggu.. segala update terkini pasal adverlets nie akan aku update dari masa ke semasa..


p/s: RM 123.253 berjaya dikumpul.. boleh la... =)

5 orang gemar komen entry aku:

  1. weh...gua nak lepaskan RM 10 pon xdapat2... Sifu2...!!

    ReplyDelete
  2. tahniah berjaya cash out..boleh buktikan yang khabar angin tentang adverlets tu benar atau tidak..

    ReplyDelete
  3. Setakat ni aku dah cashout Rm400 pertama 200... Dah tu 100... Dah terakhir bulan lepas 100... Apa yg menyakitkan hati.. Setelah diemail.. Dibuatkn entry perli.. Dan pm dekat bos advertlets.. Baru dia orang bayar 200.. Itu pun setelah 4 bulan cash out.. Memang sakit jiwa tunggu duit dia.. Apa pon ko kena rajin kejar duit korang tu.. Kalau tak dia org buat tak tahu je... Dia hanya jga blogger popular & berpengaruh je.

    ReplyDelete
  4. salam zairie..ehem tahniah !!!.. :)

    ReplyDelete
  5. insert disc : erkkk?? sifu?? baru ciput.. xlayak lagi jadi sifu.. hehe

    mohd adib : thanks.. harap2 begitu la..

    myvirtd : wah banyak tu.. hm.. kalau betul apa ko cakap mmg sah la khabar angin tu.. aku pun nak tahu jugak betul ke tak khabar angin yang bertiup nie.. sebab tu aku berani letak adverlets.

    mama aini : thanks mama =)

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)