HuzairieHusinBlog: Fan Page Blogger Hasbullah Hamzah & Aizat a.k.a Jerut Leher

Wednesday, February 22, 2012

Fan Page Blogger Hasbullah Hamzah & Aizat a.k.a Jerut Leher

assalamualaikum..

alhamdulillah... mood blogging dah kembali sikit demi sedikit.. insyaallah, dalam masa terdekat nie aku nak usahakan kembali projek aku yang agak berjaya dulu.. insyaallah dalam masa terdekat nie..

okeh, di kesempatan ini aku nak promote sikit la fan page blogger yang baru dalam arena blogging nie.. 








BLOGGER AIZAT (JERUT LEHER)






so mana yang dah log in facebook, maka boleh la kita like fan page kawan kawan kita nie.. sharing is caring right...?

insyaallah next entry fan page blogger lain lak.. =)



p/s: ada fan page?? tinggalkan link kat komen.. mana taw nanti aku leh wat entry ke..  :D

2 orang gemar komen entry aku:

  1. salam zairie..beruntung punya kawan maya spt zairie, sudi promotekan blog2 baru spt`hasbullah hamzah & aizat`.. sebelum ini blog mamanorlara juga..mama sgt2 menghargainya..

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)