HuzairieHusinBlog: Review Adnan Sempit 2

Saturday, February 25, 2012

Review Adnan Sempit 2

assalamualaikum..

alhamdulillah.. hari nie saya berkesempatan menonton filem adnan sempit 2.. itu pun hasil ajakan kawan kawan yang prihatin... terima kasih kawan kawan. hehe..

okeh.. sedikit komen dan pandangan la yer mengenai filem adnan sempit 2 nie..



apa yang boleh saya katakan, kali ni adnan sempit 2 memang totally different dengan adnan sempit 1. dari awal hingga habis memang kerja kita untuk gelak sampai tergolek golek dengan lawak lawak adnan dan yang lain lain..

kalau kita tengok adnan sempit 1, yang si adnan nak tackle si nadia kan...?? tapi tidak untuk adnan sempit kali nie.. dah dapat dah der... siap panggil papa & mama...  

romantik kan........ (tangan di bahu mata di atas...)

macam biasa si adnan nie kerja dia memang suka merempit la.. baik dari segi penampilan dia sampai la ke motor dia...

tapi....

bapak si nadia ni cakap kalau kau nak kawin dengan anak aku yang cun melucun nie ada syarat nya.. bukan main minang je der.... aku nak kau totally transform menjadi sebagai orang koprat dalam masa 30 hari!

hah..! apa lagi... si adnan pun mula lah belajar macam mana nak jadi orang koprat nie..  

boleh kata sepanjang transformers adnan nie la yang banyak scene kelakar... hehe..

sambung...

pastu si adnan nie pun mula la belajar macam mana nak main golf.. so, dia pun ajak la si bobby nie pi padang golf... wooden tiger katanya... tapi haram pukul tak kena pun bola golf tu.. hahaha....





nak lagi....?? tak best la der cerita sampai habis... better pi tengok kat wayang.. confirm tak rugi...

saya bagi 6 bintang dari 5 bintang sebab terlampau best dan tak rugi... 

terbaik.....!


p/s: insyaallah kalau dah ada link untuk download adnan sempit 2 nie aku cuba update.. hope SOPA tak kacau la.. =)

1 orang gemar komen entry aku:

  1. Assalam..
    hubby dah pi tgk, seronok katanya tapi dia tak nak cerita...

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)