HuzairieHusinBlog: Earphone Beats By Dr.Dre -Malaysia

Friday, March 9, 2012

Earphone Beats By Dr.Dre -Malaysia

assalamualaikum...

baru balik dari kedai PC.. dengan harapan mahu mencari earphone beats dari Dr.Dre... memang bagus sound dia... puas hati.. apa yang boleh saya katakan earphone nie adalah earphone yang paling berkualiti lagi tahan lama...

kawan saya ada beli jugak earphone beats nie.. 3 bulan yang lepas.. seminggu selepas tu saya beli earphone baru. bukan beat punya... tak sampai sebulan.. dah jahanam... beat still boleh beat lagu lagu yang bersifat rock.. tak pecah.. memang boleh bawa kita ke alam fana cinta..





harga.??? dalam lingkungan RM30 jer.. tapi saya dapat RM25.. puas kautim dengan cina kedai tu.. nam=k mintak kurang seringit pun susah.. cet..!

3 orang gemar komen entry aku:

  1. Cop, so earfon beats dlm gambar tu bukan ori?? N bunyik pun ok??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ori. Yg kecik mcm nie mmg murah skit. Harga dalam rm30 lebih la. Bergantung pada kedai yg jual.

      So sound dia sy amat puas hati. Mmg layan.. ;-)

      Delete
  2. kalo rm30 mmg kompom xori............
    ni yg ori cer usha harga die http://beatsbydre.com/products/Products.aspx?pid=B5097&cat=2

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)