HuzairieHusinBlog: Keputusan Rasmi Pilihan Raya Kampus (PRK 13) UTHM

Friday, November 29, 2013

Keputusan Rasmi Pilihan Raya Kampus (PRK 13) UTHM

Assalamualaikum

maaf sudah 2 hari tidak terupdate. terlalu sibuk dengan tugasan dan projek yang perlu di siapkan.. tadi aku bukak nuffnang tiba tiba CPUV melekat.. semalam bukak tak ada pun.. tapi yang peliknya tak kan sehari je.. status dah di creditkan pulak tu.. sepatutnya on going.. 

ok.. dah lari tajuk.. cerita pasal nuffnang pulak.. ok.. ni aku share keputusan rasmi pilihan raya kampus UTHM. Keputusan dah keluar semalam (28 november 2013).




keputusan Rasmi Pilihanraya Kampus UTHM 2013

================================UMUM================================1. Muhammad Nur Hakim Bin Nordin(Aspirasi) - 66962. Mohamad Zikri Bin Haizan(Pro-Mahasiswa) - 66053. Muhammad Asyraf Bin Othman(Aspirasi) - 58934. Siti Nor Amin Binti Selamat(Aspirasi) - 58595. Muaz Syamil Bin Azizan(Aspirasi) - 54636. Muhammad Hanif Bin Abd Rashid(Pro-Mahasiswa) - 54057. Fatin Shaqira Binti Abdul Hadi(Aspirasi) - 52408. Nurnadia Sabryna Binti Zamvery(Aspirasi) - 48799. Nor Adnin Binti Abu Mansor(Pro-Mahasiswa) - 487610. Nur Fatin Amira Binti Alias(Aspirasi) - 486311. Norzhatul Aziemah Binti Abdul Omar(Pro-Mahasiswa) - 4559
Kerusi UMUM yang dipertandingkan : 11 kerusiPro-Mahasiswa : 7 orang calon 4 daripadanya menangAspirasi : 16 orang calon dan 7 daripadanya menang

================================FAKULTI================================

FKAAS1. Amira Nabilah Binti Mohd Azmi(Aspirasi) - 15512. Muhammad Qaim Qays Bin Azmi(Aspirasi) - 14343. Herman Shah Bin Herman(Pro-Mahasiswa) - 13864. Afi Zuhaili Bin Khaironi(Aspirasi) - 1380
Kerusi FKAAS yang dipertandingkan : 4 kerusiPro-Mahasiswa : 1 orang calon dan menangAspirasi : 4 orang calon dan 3 daripadanya menang


FKEE1. Muhammad Syukri Bin Mohd Yazed(Pro-Mahasiswa) - 8632. Muhammad Zulhelmi Bin Zawawi(Pro-Mahasiswa) - 7703. Hanis Nabilah Binti Mustaffa Kamal(Aspirasi) - 707
Kerusi FKEE yang dipertandingkan : 3 kerusiPro-Mahasiswa : 3 orang calon dan 2 daripadanya menangAspirasi : 3 orang calon 1 daripadanya menang
FKMP1. Muhammad Shazni Hilmi Bin Alias(Pro-Mahasiswa) - 11912. Nor Mohd Syaafi'e Bin Md Said(Pro-Mahasiswa) - 9673. Shamsuddin Bin Nasruddin(Pro-Mahasiswa) - 787
Kerusi FKMP yang dipertandingkan : 3 kerusiPro-Mahasiswa : 3 orang calon dan kesemuanya menangAspirasi : 3 orang calon dan tiada yang menang
FPTP1. Jino Bin Sulaiman(Aspirasi) - 11332. Nur Izni Afiera Binti Kamisan(Aspirasi) - 10653. Nur Fidia Alzahra Binti Zulkifli(Pro-Mahasiswa) - 1040
Kerusi FPTP yang dipertandingkan : 3 kerusiPro-Mahasiswa : 1 orang calon dan menangAspirasi : 3 orang calon dan 2 daripadanya menang


FPTV

1. Khairul Fadhillah Bin Ahmad(Aspirasi) - Menang
Kerusi FPTV yang dipertandingkan : 1 kerusiPro-Mahasiswa : tidak menghantar calonAspirasi : 2 orang calon dan 1 daripadanya menang


FSTPI1. Siti Hajar Binti Ariff(Pro-Mahasiswa) - Menang
Kerusi FSTPI yang dipertandingkan : 1 kerusiPro-Mahasiswa : 1 orang calon dan menangAspirasi : 1 orang calon dan tiada yang menang


PPD1. Muhammad Aliff Haikal Bin Mohammad Soffi(Aspirasi) - 10112. Muhammad Nabil Asyraf Bin Ghazali(Pro-Mahasiswa) - 9893. Iqbal Hisyam Bin Mohd Nasir(Aspirasi) - 723
Kerusi PPD yang dipertandingkan : 3 kerusiPro-Mahasiswa : 2 orang calon dan 1 daripadanya menangAspirasi : 3 orang calon dan 2 daripadanya menang


FSKTM
2 Calon Aspirasi Menang Tanpa Bertanding

FTK
1 Calon Aspirasi Menang Tanpa Bertanding

================================Kerusi FAKULTI yang dipertandingkan : 18 kerusiPro-Mahasiswa : 11 orang calon dan 9 daripadanya menangAspirasi : 19 orang calon dan 9 daripadanya menang ================================

Keseluruhan kerusi yang dipertandingkan 32 kerusiPro-Mahasiswa : 18 orang calon dan 13 daripadanya menangAspirasi : 35 orang calon dan 19 daripadanya menang


Taniah pada yang menang.. laksanakan tanggung jawab korang dengan sebaiknya okeh.. ^_^

2 orang gemar komen entry aku:

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)