HuzairieHusinBlog: Kisah Hidup Ahmad Ammar Bin Ahmad Azam

Wednesday, November 20, 2013

Kisah Hidup Ahmad Ammar Bin Ahmad Azam

Assalamualaikum.

alhamdulillah.. ahmad ammar. saya tidak pernah mengenali beliau sebelum. Sehinggalah saya terbaca salah satu post di facebook mengenai kehilangan beliau.

apa yang saya ketahui mengenai arwah, beliau baru lebih kurang 20-an. masih muda.. sudah menghadap illahi dalam keadaan yang paling mulia saya kira. mungkin itu rezeki beliau.




Ahmad ammar bin  ahmad azam telah dikebumikan di bumi Turki berhampiran di sisi saiyiddina Abu ayub al-ansori r.a



marilah kita luangkan sedikit masa untuk melihat kisah perjalanan hidup insan bernama Ahmad Ammar Bin Ahmad Azam.





















0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)