HuzairieHusinBlog: Manifesto Pilihanraya Kampus 2013 Yang Paling Hebat

Tuesday, November 26, 2013

Manifesto Pilihanraya Kampus 2013 Yang Paling Hebat

assalamualaikum.

memandangkan pilihanraya kampus universiti aku dah dekat, so bermacam macam la manifesto yang dilahirkan oleh calon calon yang bertanding. entry nie aku bukan nak promote calon yang bertanding.. jauh sekali senaraikan sape yang bertanding..

tapi apa yang aku sampaikan kat sini ialah hasil kerja budak rumah aku dengan bahang pilihanraya nie.. habis peti ais rumah dah kena kampen,




tengok sje la ape yang di mintak oleh budak rumah aku nie.. semua nak free je.. masuk tandas kat singapore tu pun kena bayar taw.. hah! cakap pasal singapore aku ada story pasal singapore tu..hari tu ada la aku jalan jalan kat singapore.. bandaraya diorang tu..... haaa.. nanti la aku cerita... nak ke kelas nie.. malam nie aku story...

2 orang gemar komen entry aku:

  1. hahahaha.. gila lah..
    dulu masa zaman kt u tak pernh amik port pon

    ReplyDelete
  2. haha... yeke?? Pilihanraya nie best sebenarnya.. boleh la rasa macam mana orang bermain politik macam di luar sana.. politik cara sihat :D

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)