HuzairieHusinBlog: Pakcik Majid Di Stadium Shah Alam

Tuesday, November 12, 2013

Pakcik Majid Di Stadium Shah Alam

assalamualaikum.

pakcik majid. pakcik nie dah nazar kalau pahang menang aku nak jalan kaki dari pahang ke stadium shah alam. Alhamdulillah pahang juara piala malaysia. alhamdulillah juga pakcik majid sudah selamat tiba di stadium shah alam tanpa sebarang masalah.



seriusly kagum dengan pakcik majid nie. walaupun tengok dia dah berumur, tapi semangat dia nampak muda beb! serius.. saya rasa tak ramai yang mampu buat macam pakcik buat nie. sedangkan mak suruh pergi beli sayur kedai depan tu pun dah malas, ni kan pulak nak berjalan kaki beratus ratus kilometer. betul tak?



so, respect sekali lagi dekat pakcik majid nie. tabik spring la sama pakcik.

okeh! so ni gambar yang sempat saya kongsikan setibanya pakcik majid di stadium shah alam. (sumber gambar : i love pahang )

5KM Lagi!






Taniah pakcik. Doa saya, semoga pakcik terus sihat walafiat hendaknya..

0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)