HuzairieHusinBlog: Gambar kereta Paul Walker yang kemalangan

Sunday, December 1, 2013

Gambar kereta Paul Walker yang kemalangan

assalamualaikum

Bukak FB hari nie semua orang dok  sibuk cerita pasal paul walker nie.. serius aku tak kenal dia beb.. lantas aku terus ke google image.. sape dia paul walker nie.. okeh.. setelah meneliti, aku macam pernah nampak dia.. tak syak lagi.. actor filem fast and the furios..

so, kaji pun kaji, dia meninggal di sebabkan kemalangan jalan raya.. ada sedikit gambar kereta paul walker yang saya boleh kongsikan bersama.


Pekerja mengumpul bukti berhampiran bangkai sebuah kereta sukan Porsche yang terhempas ke dalam tiang Lampu di Hercules Street berhampiran Kelly Johnson Parkway di Valencia pada hari Sabtu, 30 November, membunuh pelakon Paul Walker




saksi foto ini menunjukkan Porsche sepenuhnya dimakan oleh api selepas pemandu hilang kawalan, melanggar tiang

Timbalan sheriff  berhampiran bangkai kereta sukan Porsche yang terhempas pada tiang Hercules Street berhampiran Kelly Johnson Parkway di Valencia pada hari Sabtu




Lepas nie fast and furios dah hilang seri sikit la kan...

1 orang gemar komen entry aku:

  1. tudia,,kereta sampai jadi tin biskut kemek ja...dasyat dia bawak keta

    ReplyDelete

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)