HuzairieHusinBlog: Gambar Terkini Banjir Di Kuantan Pahang

Tuesday, December 3, 2013

Gambar Terkini Banjir Di Kuantan Pahang

Assalamualaikum

masuk hari nie dah 3 hari hujan tak berhenti dekat parit raja, batu pahat nie.. kalau berhenti pun kejap kejap je.. lepas tu confirm hujan balik.. ingat kan dekat johor je hujan.. boleh kata 1 Malaysia hujan.. dekat KL dengar dengar pun dah ada yang banjir..

so, ni gambar yang sempat aku post untuk share ngan hangpa semua.. gambar gambar nie aku dapat dari Facebook. so, siapa yang rajin dok bukak FB tu, ada la yang akan ternampak gambar gambar nie..

UPDATE: Gambar Terkini Banjir Di Kuantan Pahang















Hujan hujan macam nie seronok bagi yang mereka yang dah kawin. hehe.. bagi yang belum kawin macam aku nie, siapkan assigment, project, report PSM.. 

doakan lah agar semua akan baik baik dalam keadaan sebegini.. insyaallah.


0 orang gemar komen entry aku:

Post a Comment

Luahkan Isi Hati Anda Di Ruangan Komen Ini. Saya Amat Hargainya. =)